• MAKSIMĀLA DROŠĪBA
    Pēdējo gadu tehniskā attīstība ir ļāvusi būtiski paaugstināt automašīnas drošības līmeni – gan autoražotāji , gan arī riepu ražotāji izlieto milzīgus līdzekļus tehnoloģiju attīstībai , kas nodrošina automašīnas stabilitāti uz ceļa . Savukārt jaunākie Ziemeļeiropas speciālistu pētījumi no jauna apliecina , ka pats efektīvākais automašīnas drošības nosacījums ziemas apstākļos ir radžotu ziemas riepu izmantošana . Tieši tādēļ radzes tiek pārbaudītas ziemeļu klimata apstākļos īpašā poligonā , kur tiek novērtēta radžotas riepas noturība uz apledojuša un apsniguša ceļa , kā arī uz tā saucamā “melnā ledus“ ( veidojas uz ceļa virsmas no rītiem un vakaros, kad gaisa temperatūra atrodas starp +2 un –5 grādiem pēc Celsija).
  • TROKŠŅA LĪMEŅA SAMAZINĀŠANA
    Nopietna konstruktīva pieeja jaunu radžu izstrādāšanā ir ļāvusi maksimāli pietuvināt radžotu riepu trokšņa pakāpi trokšņa decibeliem , ko rada vasaras riepas . Šo līmeņu atšķirība ir 1-2 dB atkarībā no radžu tipa .Tādējādi ir jāatzīst , ka šis rādītājs ir niecīgs , ja ņem vērā to drošības pakāpi , kādu nodrošina radžotas riepas salīdzinājumā ar neradžotām riepām.
  • APKĀRTĒJĀS VIDES SAUDZĒŠANA
    Saskaņā ar Somijas valsts tehnisko pētījumu centra datiem, tikai 2.1% no kopējā cieto putekļu daudzuma pilsētu ielās rada radzes. Jaunākās vieglās radzes (max 1.1g), kas atbilst Rietumeiropas tehnoloģiskajām normām , uz ceļa segumu iedarbojas par 50% mazāk kā vecās radzes, kuras vairs neražo. Bet kā nozīmīgākais putekļu rašanās faktors tiek minēta smilts izmantošana , tās lielums un automašīnas ātrums. Tāpat racionāla ķimikāliju izmantošana palīdz ietaupīt sabiedrības līdzekļus un uzlabo ekoloģiju.
  • SABIEDRĪBAS LĪDZEKĻU IETAUPĪŠANA
    Saskaņā ar pēdējiem pētījumiem , kas tika veikti Zviedrijā un Somijā, riepas ar radzēm nepārprotami ietaupa sabiedrības naudu. Riepu ražotāji ir izstrādājuši jaunus protektora materiālus ar Cab Base tehnoloģijām , ar jaunu modernu protektora rakstu, uzlabotiem radžu caurumiem un zema profila konstrukciju, kas kopumā dod iespēju samazināt radžoto riepu ripošanas pretestību un to radīto kaitējumu ceļa segumam. Tādējādi iespējams samazināt izdevumus ceļu kaisīšanai ar sāli, koncentrējoties tikai uz noteiktiem ceļa posmiem